Olsok banner

Over Olsok

– Wie is Olav –

Maak kennis met Olav van der Wal

Een jonge rot in het vak met meerdere jaren ervaring in de marketing-wereld. Waar ik ooit ben begonnen als marketing medewerker om eenvoudig werk op te lossen zoals content schrijven en website probleempjes oplossen heb ik mij in de jaren die volgden laten gelden als marketing adviseur doordat ik in vele keukens heb mee mogen kijken.

Vrij snel nadat ik het marketing spelletje begon te begrijpen ben ik mijn eigen bedrijf gestart, wat uitmondde in een splitsing in ondernemingen; een winstgevende webshop, hostingpartij en webontwikkeling. Hier kwam veel bij kijken, van eenvoudig advies tot vergevorderde plannen om de groei en zichtbaarheid van de klant te vergroten. In de afgelopen jaren heb ik in elk opzicht oplossingen mogen bieden, van IT workflows om marketingcampagnes inzichtelijk te krijgen tot aan offline tracking marketing.

Doordat ik in een groot aantal projecten onderdeel ben of sturing mocht geven ben ik goed in staat om de vinger te leggen op de zere (of blinde) plek. Hier haal ik enorm veel plezier uit omdat ik met mijn expertise altijd waarde kan toevoegen aan bedrijven.

Met ruim 10 jaar ervaring en 20+ bedrijven te hebben ondersteund kan je rekenen op een kwalitatief advies.

10 jaar

Marketing
ervaring

20+

Bedrijven ondersteund

Een succes maken van je marketing

Inventariseren

Identificeren, verzamelen en documenteren van alle relevante gegevens, middelen, of elementen binnen een bepaalde context, zoals de huidige staat van een bedrijf of de beschikbare marketingmiddelen.

Plan

Een gedetailleerd en gestructureerd overzicht van doelstellingen, strategieën en acties die nodig zijn om specifieke doelen te bereiken, zoals een marketingplan dat de stappen beschrijft om producten of diensten te promoten en verkopen.

Optimalisatie

verbeteren en efficiënter maken van bestaande systemen, processen of campagnes om de gewenste resultaten te maximaliseren, bijvoorbeeld het optimaliseren van een website voor betere prestaties in zoekmachines.

Evaluatie

beoordelen en analyseren van resultaten, prestaties of effectiviteit van een bepaalde activiteit, strategie of project, vaak om lessen te trekken en toekomstige beslissingen te informeren, zoals het evalueren van de ROI van een marketingcampagne.