
Werkwijze
– Olsok werkwijze –
Het is fijn als je weet waar je aan toe bent
Van kennismaking tot evaluatie van de resultaten, alles verdient aandacht en focus. Daarom uitgelegd hoe de stappen verlopen.
Alles voor een vast bedrag per maand.

Heb je vragen? Ik geef graag antwoord!
01. Wat is de investering?
+
Je investering voor maandelijks marketing advies, strategie, aansturing en betrokkenheid is in beton gegoten. Je betaalt slechts 790 euro per maand voor continue aan- en bijsturing. We gaan minimaal zes maanden aan de slag en vanuit daar kunnen we door, maar mag je me ook vanaf de zijlijn in laten vliegen.
02. Wat zijn de voordelen van het inhuren van Olsok?
+
Naast het feit dat je jaren aan ervaring in huis haalt, breng je externe expertise en ervaring mee om je marketingstrategie te verbeteren. Ik kan helpen bij het identificeren van kansen, het verminderen van kosten en het vergroten van de effectiviteit van je marketinginspanningen. Je kan je dus zelf focussen op de dingen die echt belangrijk zijn en ik ontzie je volledig en rapporteer zodat je alles in èèn overzicht kan bijhouden.
03. Ben je wel bekend met onze markt?
+
Een hele terechte vraag en het korte antwoord is, dat is niet direct nodig. Een goed gesprek, daar begint het mee. Hiermee probeer ik de beweegredenen, bedrijfsstrategie en focus te bepalen. Vanuit daar gaan we verder de diepte in en kijk ik waar je bedrijf zich mee bezig houdt en hoe de processen in elkaar zitten.
04. Wat kan ik verwachten van Olsok?
+
Het grootste deel van het hele marketingproces kan je bij mij neerleggen, van analyse tot aansturing. We hebben wekelijks contact en zullen eenmaal per maand de prestaties ontleden zodat je volledig wordt meegenomen in het proces.
De uiteindelijke uitvoering mòèt je bij de specialist beleggen, denk hierbij aan grafische vormgeving voor uitingen, Google Ads campagnes draaien of e-mailmarketing. Vanzelfsprekend stuur ik dit vanuit mijn rol aan en zorg ik dat de budgetten zoals besproken niet overschreden worden.
Het proces eromheen denk ik voor je uit, dus hoe zet je e-mail marketing in en hoe ziet deze funnel eruit of welke boodschap gooien we de buitenwereld in?

Heb je nog geen antwoord op je vraag?
Stuur me gerust een berichtje.